Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas

Prekę grąžinti galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Grąžinti galite visas Grakšti.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Grąžinama prekė turi būti:

Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);

Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;

Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą, mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo, kurį gausite kartu su prekėmis. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį, į kurią pageidaujate gauti grąžinamus pinigus.

Prekes grąžinti galite:

Pristatydami į mūsų biurą NEMOKAMAI. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų  (LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).

Arba siųsti mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: MB Topdema, Aido g. 12 Lt-84146 Joniškis. Pinigai bus grąžinami į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų  (LR Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 2 dalis).

Grąžinant arba keičiant prekę būtina pridėti pardavimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą arba mokėjimo išrašą). Nepamirškite užpildyti prekės keitimo/grąžinimo prašymo, kurį gausite kartu su prekėmis. Prašyme būtina nurodyti savo sąskaitos numerį.

Prekių keitimas

Pasikeisti prekę galite per 14 dienų nuo prekės gavimo. Pakeisti galite visas Graksti.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes.

Keitimui grąžinama prekė turi būti:

Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);

Supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;

Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos;

Prekę pasikeisti galite:

Netinkamą prekę keičiame tik į to paties modelio prekę (dydžio variacijos);

Norint gaminį pakeisti į kito modelio, formos, spalvos ar kitokių matmenų prekę, prašome siųsti mums registruotu paštu (siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas), adresu: MB Topdema, Aido g. 12 Lt-84146 Joniškis

Keitimas bus pristatytas į kliento nurodytą adresą per 8 darbo dienas nuo prekės priėmimo. Jei pardavėjas neturi keitimui tinkamos prekės, pinigai bus grąžinti į pirkėjo nurodytą sąskaitą per 14 dienų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu;

Esant kainos neatitikimui:

Jei keičiama į brangesnę prekę, klientas įsipareigoja padengti kainų skirtumą prekės pristatymo metu grynaisiais arba banko kortele.

Jei keičiama į pigesnę prekę, Grakšti.lt el. parduotuvė įsipareigoja padengti kainų skirtumą į kliento nurodytą sąskaitą per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Prekės defektas

Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto įsigijimo datos. (LR Civilinio kodekso 6,338 dalis) 

Mums svarbi jūsų nuomonė! Jei esate nepatenkinti įsigyto gaminio kokybe - kreipkitės į el. parduotuvę Graksti.lt . Mes išnagrinėsime jūsų pretenziją ir pateiksime atsakymą per 14 dienų. Pateikiant pretenziją būtina pridėti pirkimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą arba mokėjimo išrašą)

Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu el. parduotuvės Graksti.lt  atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas: tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/

Vartojimo ginčus spręsti neteismine tvarka kompetetinga Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt)